måndag 24 februari 2014

Mina första bilder med nya kameran - Gunnarskog

En regntung lördag.
Jag och min nyinköpta kamera åker till mormor i Gunnarskog.
Kameran som är precis nyinköpt har lite av batteriet laddat, så jag gör några stopp från Charlottenberg till Åmotfors via Stommen i Gunnarskog.

Första stoppet Aschtan/Allstakan





Stopp 2 Bergatorp


Stopp 3 är hos mormor på Gunnebo
Om hon inte "vôre sô stônete" utan kunde tänka sig använda hörapparaten så hade vi kunnat föra lite mer och bättre samtal och diskussioner.

Stopp 4 
 Då jag har fotograferat Gunnarskog kyrka vid flera tillfällen med mina olika kameror och från samma plats, så måste jag säga att zoomen på denna nya kamera är helt ok :-)

Stopp 5
Gravås

Och efter denna bild så var batteriet slut.
 Hem och ladda! 

Men det känns absolut som att jag kommer att trivas med kameran.

/ Mona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar