söndag 17 juni 2012

Jag fyller år

Idag ( inatt 7-8 juni  kl 00.00 ) för 48 år sedan föddes alltså jag.
Oj, vad tiden går.  

Inte är jag så noga på födelsedagsfirande nu för tiden men visst är det trevligt att ha sina närmaste omkring sig en liten stund. Hade inte Camilla ringt igår och påmint mig så skulle jag inte haft något iordning när mina närmaste kom för att gratta för inte kom jag ihåg att jag skulle fylla år idag. Det är liksom inget att komma ihåg längre.

Mamma såg till att Marcus firade mig genom hälsning i radion, vilket många uppmärksammade.

Min " gamla " dagmamma hade också skickat in till radio men det kom inte med. Tänk att hon fortfarande tänker på mig på min dag.

Pappa och jag.

Lillasyster och storasyster
Lillasyster, snällast av alla.

Kex, ost, småplock ... fick duga.

Rosor från mina två gubbar även choklad och smarriga skvallertidningar.

Åke och mamma var också här. Mamma tog jag tydligen ingen bild av.
Vilken tur jag hade med vädret, för vi kunde sitta ute och det är alltid trevligt.


Denna bukett fick jag av pappa. Bilden på buketten tog jag idag 16 juni och den är lika fin som när jag fick den den 8 juni.


Jag fick några goda viner och hängande solcellslampor att ha vid friggeboden också.

Tack till alla som var här eller på annat vis uppmärksammade min födelsedag.

/ Mona

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar