måndag 9 december 2013

Våtsjö 28 november 2013

På väg till Örebro. I Örebro ska jag delta i ett seminarie för hemkunskapslärare, som handlar om ekonomi- och konsumentkunskap. 

På min väg till Örebro stannade jag till vid Våtsjö där jag åt lunch. Jag har sett denna plats så många gånger men aldrig stannat till, men idag hände det alltså. Dagens lunch som jag köpte var jättegod: dillstuvad potatis och isterband. 

Jag hade kameran med mig så jag passade på att ta lite bilder innan jag fortsatte min resa till Örebro. 
Denna dag är en torsdag, följande söndag är det första advent men inte bjuder följande bilder på någon julstämning inte.






Seminariet var trevligt!
Svårast på hela dagen var att finna rätt entredörr för att ta mig in till seminariet på Conventum ( var det så det hette tro? )

:-)

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar