tisdag 15 december 2015

Bara ett kort bildfritt inlägg så här i all hast


Hej på dig!
Trevligt att du tittar in.

Här har jag inte varit på en längre stund som du ser.
Men nu återstår endast 5 arbetsdagar sedan stundar lite jul- och nyårsledigt då ska jag fylla på med lite inlägg.
Snabba inlägg på facebook har jag hunnit med.

Just nu njuter jag av kyla ( - 10 - - 5 grader, perfekt ) och rimfrost när jag är utomhus.
Inomhus njuter jag gärna av lite glögg, levande ljus och brasknaster från kaminen.
Jag sörjer att det inte är någon snö.
Jag sörjer ännu mera att de har lovat regn och +5-8 grader om någon dag.

Passar på att ta bilder av rimfrosten på väg till och från jobbet.

Denna vecka äter jag gott utanför hemmet vid tre tillfällen.
Mums!
På tal om mat, i söndags så lyckades jag allra bäst med lutfisken för första gången i mitt 51 åriga liv. I fortsättningen köper jag lutfisken av fiskbilen som finns på torget varje fredag ca 15.30.
 

Ha det så gott!
Ta hand om dig på allra bästa sätt!

Önskar dig 
God Jul
ifall jag inte hinner in hit innan dess.

/ Mona

1 kommentar:

  1. Hej Mona!
    Önskar dig också God Jul och Gott Nytt År!
    Återkommer då du lägger in nytt!

    SvaraRadera