torsdag 9 augusti 2018

Del 2: Steninga bilder från Räggårdsvika Hammarö

"Att komma ut till Räggårdsviken är det närmaste man kan komma västkusten utan att vara där"
En recension som fanns att läsa på badkarta.se




Ett glatt stentroll

Likt ormar slingrar sig tallens grenar.

Törstig ljung som slokat



Det kom en och annan cyklist på bergshällarna också

 Fotograf Eva Nilsson Magnor

 Fotograf  May Gustavsson

Fotograf Inger Sjöblom

Skumt var det här

 Vågat

 En vildvittra eller någon annan fågel :-)



 Min sommarhatt
 Min hatt och flip-flop-love-and-peace.
Denna svarta sten känns som lavasten men inte vet jag vad det är.

Här har vinden lyft min hatt från mitt huvud till en vattenpöl och jag uppdagar att den är virkad av papperssnören.






Lite härliga vindar från Vänern 

Vill du uppleva kust så duger denna plats mycket gott!

/ Mona

1 kommentar:

  1. Den duger gott den platsen! Härliga bilder alla- mina favoriter nummer två och pöl med hatten :-)

    SvaraRadera