tisdag 9 oktober 2012

Route 66

Jag och 5 arbetskamrater ska nu peppa varandra till att promenera Route 66. Egentligen är vi inte så noga på att nå just det målet. Vi deltar för att det är "en kul grej". Vi har till 4 december på oss att räkna steg för att se hur långt vi gått. För att nå sträckan Route 66 så ska man i snitt gå 10 000 steg/dag. Stegantal som inte jag lyckats uppnå varje dag hittills. Skärpning Mona.

Vi har varit "på promenad" i fyra dagar.
Vi, det är laget Skolflickorna det.

Idag träffades vi på "gofika" på Citykonditoriet och avslutade vår träff med en trevlig promenad i Arvika Stadspark och Sågudden.

Om vi har tid och lust så kommer vi att träffas om en vecka igen. Trevligt!

Jag var inte alls nöjd med mitt stegantal idag. Pga detta missnöje gick jag ett varv runt "vattentornkvarteret" på min hemväg från grannen som bara bor 200 steg bort.  Jag fick ihop ca 1500 steg på den omvägen. Men nådde ändå inte målet fullt ut, hade behövt gå ett halv kvarter till.

Nya steg i morgon.

www.tappa.se


God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar