måndag 1 oktober 2012

Hej!


Välkommen till min blogg.

Jätteroligt att du tittar in. Jag hoppas att du mår bra. Förutom att jag i detta nu är jättetrött, som vanligt på kvällen, så är det allra mesta bra med mig också.

Jag saknar att blogga men just nu har jag stora problem med min blogg, därav inga uppdateringar. Jag kan nämligen inte ladda ner bilder. Varför??????? Jag försöker verkligen läsa mig till vad felet kan vara. Men för varje gång jag tror mig hitta vad jag kan göra och dessutom har provat det till ingen nytta, så har jag glömt bort var jag fann den informationen. Då börjar ett evigt letande för att hitta informationen igen. Varför kan jag inte ladda ner bilder?????????????????????????? Det bara slutade fungera, bara så där :-( Jag är inte glad. Jag har bilder på mina minisolrosor som jag vill visa dig. Bilder på lille goe Alvin som döptes i går söndag.

Nej, nu gäspar jag så jättemycket så jag nattar mig. Lyckades inte med min målsättning dvs att kunna ladda ner bilder, trots att jag har försökt i 1 ½ timme, har t.o.m försökt öppna en ny blogg men samma problem där. Ledsen och TRÖTT!

God natt!

Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar