onsdag 3 juli 2013

Gärdesskolans skolavslutning i regn och rusk 14 juni

Den blomstertid nu kommer,
med lust och fägring stor.
 ...

 ...
Du ska inte tro det blir sommar,
ifall inte nån sätter fart.
...

Efter att jag delat ut betyg till Marcus och givit/fått sista "frökenkramen" , är jag efter detta endast hans mamma och han min allra bästa goaste son.
All lycka med dina fortsatta studier Marcus.
Men jag kommer att som mamma att fortsätta vaka över dina framtida läxor.
...
 
Klass 6 sista framträdande för Gärdesskolan var Peps Perssons "Oboy"
 
O boy, vilket vackert väder,
solen skiner idag.
Oboy , inga tunga kläder behövs,
och det gillar jag
....

 Grattis Moza!
+
Moza, vald av eleverna på mellanstadiet till skolans allra bästa kamrat.
 
Tack klass 6 för alla presenter: blommor, stege, ängel
 (sopkvasten är en gåva från förra klass 6)
 
Från detta nu önskar jag er alla all lycka med fortsatt studier och hela härliga livet som ni har framför er. Men allra först så önskar jag er ett härligt sommarlov.

Kram från Mona
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar