onsdag 28 augusti 2013

Sensommarmys

På promenad till jobbet en dimmig sensommarmorgon

Dimman ligger trollskt tät. 
"Näten" med morgondagg ligger som slöjor över marken och i växterna.
Jag lade ut bilden på facebook och fick kommentarer från bekanta att de kunde se gubben. Nu kan jag också se honom. En trollgubbe kanske?
 Jag gillar de dimmiga mornarna.

Dagen bjuder på mycket sol och värme. En härlig sensommardag som bjuder på en mycket trevlig arbetsdag.

När arbetsdagen är slut hämtar Camilla upp mig. Det är dags att sensommarpynta i trädgården/blomlådor. Nya Sätra Plant, här kommer vi.




Härliga färger i min låda på trappräcket.
Färger att bli glad av.

Med dessa bilder önskar jag oss alla en härlig sensommar.
 
Snart börjar mysiga, mörka, svala hösten, myspysljusens tid.
Gillar jag också.

/ Mona









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar