torsdag 21 maj 2015

Våriga bilder 2015

Vår
Underbara vår
Underbara färger
Underbart att ljuset har kommit åter efter den mörka vintern
Vår
vilket betyder att vi
har en hel härliga sommar i startgroparna

Den unge herrn på bilden nedan fann denna murkla när vi var på vandring på skogen.

Jag letar stolpar
... 
...
 men går bet pga av min okunskap/mitt slarv av att läsa kartor.
Men jag njuter av utsikt, sol, vår, grönt.
 Med Jonas hjälp fann jag stolpen till slut.

Men...
...
då fann vi inte nästa stolpe. 
Vi vet båda att den ska vara i ledningsgatans närhet.
Frustrerande!

Kanske en gulsparv

En panoramabild
Lummigt, grönt och vårigt vid "vattentornet"

 Sverres mjölkkanna
 Det brinner i panna,
då blir det varmt och skönt.




Vårens första glasspromenad 
och då i sällskap med dessa på unga herrar som
vi också bor granne med.
Tack för sällskapet till Theo och Emil

Panoramabild över Asksjön och Hole


 Ett hav av gult och grönt
Ett hav av maskrosor

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar