tisdag 9 juni 2015

Hos kollega tillsammans med kollegor

"Knyt" hemma hos Elisabeth Thorvaldsson-Falck.
Å så vackert hon bor på alla sätt.
Hon och maken har en fantastisk trädgård också.

En fantastisk plats att äta mat på

 Det ställs ordning för ett mycket välsmakande matbord

Elisabeth bidrog med hembakat bröd. 
Jag gjorde som vanligt livet enkelt för mig och hade med en ostbit och kex. 

Det smakade så bra.

Enda smolket i bägaren var de små svart irriterande "knotten" som också var hungriga och tog små smakbitar av oss.

En välzoomad svan, långt därute på Nysockensjön














Sitta ner och vila,
även vila ögonen på allt vackert som finns runt omkring. 



Då mina botaniska kunskaper är starkt begränsade så ger jag mig inte in på vad de olika blommorna heter.
För min del räcker det med att titta på grannlåten.

Tack Elisabet för att vi fick komma hem till dig och njuta av en trevlig kväll tillsammans.

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar