söndag 15 januari 2017

En timme på Bysjöns is

Lördag 14 januari
En perfekt dag att vara på Bysjön.
Fiskelyckan provades.
Min lillasyster Camilla

Odd Kasin

Sandra Gustavsson och lilla fina Pennie värmer sig inbakada i goa jackor.

Även långfärdsskridskor provades.
Här hjälper äldre gubbben Lars Göran Rauséus den yngre gubben Jonas Magnusson att få på skridskorna.

Ser bra ut.
 Jonas rekommenderar helt säkert att skorna ska vara ordentligt knutna för att minimerar skador som kan uppstå vid fall,

Jättefin is.

Min svärmor Gunhild Magnussons pjäxor passar perfekt.



Kompisarna Silver och Pennie passar mig noga just här vilket beror på att jag äter en grillade korv.

Odd och Sandra lagar sig mat.
Mysigt med grillat.


En trevlig pratstund kring brasan.

Min fina lillasyster Camilla i ny mössa som hon har sytt själv.

/ Mona






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar