tisdag 7 augusti 2012

En liten shoppingtur till Arvika 2 augusti 2012

Jag anser mig i stort behov av en ny mobiltelefon.

Jag fick med mig ett oväntat gäng på min shoppingtur. Trevligt!
 Alvins allra första resa till Arvika och där åt vi middag på Thairestaurang, gott.

Dags för nya upplevelser. Nu kör vi ...

Mycket stolt mormor kör barnvagn i Arvika.

Alvin vill också äta på Thairestaurang ...

Goa gossar!
Här bekantar sig Marcus och Alvin med varandra. Jag kan inte tänka mig annat än att de kommer att trivas gott tillsammans i framtiden.


Visst köpte jag mig en ny telefon, Samsung Galaxy S III. Nu lyckades de övertala mig till abonnemang också, vilket verkade vara fördelaktigt. Men jag gillar inte att behöva vara bunden till ett visst företag därför har det dröjt med just abonnemang.

Jag tackar Camilla, Sofie och Alvin för trevligt sällskap i Arvika.
Nu behöver jag bara lära mig använda den nya telefonen. Tur att Kim (och Maria) kommer i morgon. Jag känner stort hjälpbehov från Kim.

/ Mona


1 kommentar:

  1. Hej Ni hade fint väder och trevligt sällskap, roligt för lilla Alvin att ta en tur till Arvika
    Kram mamma

    SvaraRadera