tisdag 11 september 2012

Tjejmilen 2012, min första

 Laddar upp för före loppet och för efter loppet.

 Detta är jag det.

 Min högerfot är redo...

 Kerstin värmer upp utanför etnografiska museet ...

 Publiken redo och klädda för väder ...

 Visst fanns möjlighet till ett bad på Gärdet ...

 Sarah Dawn Finer underhåller i väntan på start ...

 I fålla nr 7 finns jag, Kerstin och några till ...




  ... och jag är såååååå taggade. Men jag ska inte boxas.














 ... och nu gick jag i mål. Min tid ca 75 - 80 minuter. Hade klarat lite bättre tid om jag inte hade fotograferat under loppet.

 



 Inger vilar sig efter sitt lopp som var något snabbar än mitt.
















Passande tidningsnotis som vi läste i Arvika Nyheter. Vilken tur att inte livmödrarna trillade ut på oss ...

/ Mona

PS Just nu lever bloggen sitt eget liv. Har lite mycket krångel med att lägga in bilder men hoppas ändå att du som hälsar på har haft en trevlig stund när du tagit del av mitt inlägg om min allra första tjejmil, så trevligt och roligt. Kan absolut tänka mig att göra detta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar