lördag 3 november 2012

Träd som jag passerat på min resa till Skövde

Under min resa till Skövde 1 - 2 november passade jag på att ta lite bilder.

Träd är alltid trevligt att fotografera.
Träd finns det inte två likadana, vart och ett är ju alldeles underbart
...

Höstiga träd, snart redo för vintervila.

Karstorps rekreationsområde

Bredvid ovanstående träd stod detta "avklädda" träd.
  
Trädkrona vid Billingehus
 Träd längs Åsbotorps promenadväg på Billingen
 När jag ser på detta "trädskelett" assoccierar jag till en trearmad ljusstake.
Ett gammal, mossigt och charmigt träd.
 På hemvägen kör jag in till Mariestad och Vänern och där har jag tagit denna bild med den påbörjade skymningen långt där borta.
 Svänger även av och kör in till Surö bokskog som är ett naturreservat strax söder om Sjötorp. Där stod dessa träd på rad vid Vänerns strand. Pga av att mörkret sakta smyger sig på så ger jag mig inte in i bokskogen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar