tisdag 13 december 2011

Jag och Marcus samlar in vinterbilder

Tredje advent
11 december 2011

Efter en blöt och tråkig december utan känsla för vinter och jul, om jag ser till vädret, så njuter jag av denna härliga vintriga tredje advent.

Jag och Marcus går en promenad i Åmot och passar på att fotografera vinterbilder.
Inte ofta jag får njuta av sonens sällskap vid en promenad, det kostade mig lite godispengar vid konsum.

De fyra första bilderna tog vi vid gångvägen som är mellan värdshuset Vita Älgen och "företagshälsovården ".

Jag vill så gärna att det ska vara vinter.

Älven nedanför värdshuset Vita Älgen.
Jag får skämmas som inte kommer ihåg namnet

Marcus är också glad för att det har blivit ( en dag ) vinter.



Å här står jag och skuggar.

När jag nu sitter och skriver så är det 13 december och det ösregnar utanför fönstret.
Usch å fy!
Jag vill ha vinter ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar