söndag 1 juli 2012

Loppis och släktingar på Nyhem 30 juni

Många loppisbesökare på Nyhem denna premiärdag.
Lycka till önskar jag alla "loppor"!

Från vänster: ViviAnn, Kjell, Jarl och Kjell.
ViviAnn och sittande Kjell är gifta.
ViviAnn och Jarl är syskon.
Min pappa Kjell som står upp och Jarl är svågrar, tror jag det heter.
Så nu har jag nog rett ut de släktbanden.

Mina faster Gerd som är gift med Jarl, se kortet ovan.

Allis välkomnar sin nye lille fyrmänningsläkting till loppisen på Nyhem.

"Chefsloppan" Hanna Damström alltid lika glad.

En stolt gammelmorfar har ett vakande öga över lille Alvin, samtidigt som han gärna visar upp den sovande gossen för andra loppisbesökare.  För sov gjorde den lille limaingen mycket och länge. Vi fick slita för att väcka honom.

Tack till Hanna och många fler som ordnar denna trevliga tillställning på somrarna.

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar