fredag 11 maj 2012

Karlstad motormässa 5 maj 2012

Inte var vädret det bästa denna lördag dvs Sola i Karlstad lyste med sin frånvaro.

Tyvärr, men vi såg mycket fint.

Jag, Marcus, William och Benjamin gästade Löfbergs arena denna dag.


Denna lilla skönhet gillade jag.

 Under renovering och jag är säker på att detta kommer att bli en skönhet. Jag gillar de gamla " bulliga " bilarna.


Tydligen gillar jag grå bilar också.

 Batman-bilen, så fräck och härligt mattsvart i lacken.



Tre frusna gossar som väntar på uppvisningar.







Tänk att svänga in på Konsum-parkeringen med denna " bil ", häftigt.

 
Flera detaljrika motivlackeringar.

Här får tanken en dekoration av rosor.



Inte kan jag något om bilar, mc, motorer etc så kommentarerna är inte så många. Men ni kan se min goda smak för bilar ...

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar