söndag 10 augusti 2014

Min "respektlösa" familj :-)

Inte slapp jag undan familjens gratulationer på min 50årsdag.
Å tur var väl det för annars hade jag inte fått denna härliga "sänghammock", eller vad den heter.

 Ja må jag leva

Tack för de fina blommorna!

 Pappa "håller ställningen" på sitt sätt.
Vad har vi för saker här då?

Vet inte om Lars-Göran tyckte det var så roligt att svärmor läste bruksanvisningen och försökte styra med hela handen

 Vad ska detta bliva.
Än är det spännande!

 Tjenare syrran!

Camilla och Marcus kastar boll i väntan på resultatet av byggsatsen.


Nej, jag får allt sätta mig ner och "hålla ställningen", då detta byggnade tar sin tid. Ska bli spännande att se vad de får ihop till slut.

Ett fantastiskt resultat av byggsatsen. En sänghammock som jag kommer att sova gott i vid flera tillfällen under sommaren.
På bilden finns även en underbart snygg och trevlig dramat som jag gladeligen kommer att använda vid mina promenader till Konsum och jobbet.

Tack till mamma, pappa, Camilla och Lars Göran samt deras barn och barnbarn.

Så har då mamma och pappas äldsta barn fyllt 50 år. Tänk att de har så "gammal" dotter.
/ Mona

2 kommentarer:

  1. Härligt "respektlösa" bilder på din familjs jobb med att få se dig ien hammock! Dramat är en riktigt respektfull väska.
    Jag har två!.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sovit riktigt gott i den hammocken vid flera tillfällen i sommar. Det går inte att ligga vaken i den :-)
      Dramaten, en fantastisk uppfinning :-)

      Radera