torsdag 14 april 2016

Del 3 Elmia bilmässa 2016

Grönt är skönt




Vad kan det vara i det här paketet tro ?
Är det "presentpapper" från pappersbruket i Åmotfors? 

Var är motorhuven?


Inte mycket onödig plats i denna bil inte.



 Modevisning

Något sticker upp.


 Ser lite gammalt, nött, trött och sliten ut.



Pink

Skulle inte ha något emot att åka på semester i en sådan



 Jag gillar mattsvart

Monster truck.
Ja, det var tider det, när Marcus var mindre och gillade monster truckar.
Vi har läst många Bilsport Junior om dessa "monster".

 En traktor

Fyra har samma klädsmak


Mjau.
Mina tankar går till katter när jag ser fronten på denna SAAB  

 Nostalgi






 A-traktorer


 Någon har väntat mycket länge på någon.
Å väntar fortfarande.

 Bakdelar
 Är de rostfria eller?

 Finsoffa att vila sig i


Det var de sista bilderna som jag önskade visa dig via min blogg.
Önskar dig allt gott.
Vistas försiktigt i trafiken
och 
var observant på medtrafikanterna
som inte alltid är att lita på.

/ Mona


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar