söndag 24 april 2016

En trevlig promenad med fotovänner 24 april- 16

En dag där vädergudarna bjöd på regn, rusk, snö, sol och vind.
Men vi hade tur och slapp nederbörd så länge vi var vid Bergs Klätt,
jag och mina fotovänner från Köla fotoklubb.
Men i vissa stunder var det rejält kallt. Brrr!

Gudbjörn tester utrustning

Vitsippor kantar naturreservatets stigar.

 Grönt, mjukt och mossigt



Fotoklubbens ordförande Inger beredd med kameran



"Fotoduell" - fotograferar du mig så fotograferar jag dig
 
 Redo med två kameror 





 Anne har funnit en fotovinkel från knähöjd

 Allas blickar/fotolinser är vända mot Glafsfjorden


 En naturlig sittplats mitt i naturen


 Inger tipsade mig om svartvita bilder av dessa motiv

 Grönt, mossigt och stubbigt.

Tack alla fotovänner för några trevliga timmar tillsammans.

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar