tisdag 4 december 2012

Första advent i Arvika

Fåglarna i Arvikas fågeldamm såg något frusna ut
men 
det går troligtvis ingen större nöd på dem.

Kajsa Lindström och ? ( tyvärr kommer jag inte ihåg namnet, förlåt ) sjunger och spelar för insamling till Syrens barn.

 Här kan du lyssna (tyvärr har jag filmat urdåligt så det är lite skakigt stundvis):


Det verkar inte som om jag har lyckats med denna nedladdning. :-(
Kanske "reparerar" det sig självt annars får jag be någon om hjälp.
Det bjöds även på glögg.

Isen ligger så spegelblank på Kattvika.

Eftermiddagen och mörkret lägger sig över Arvika och då kommer julljusen till sin rätt.
Julmys! 

Innan jag åker hem, ska jag åka till Marja i Myrom och se på hennes konstutställning och överlämna en lite tomte till henne.
Se eget inlägg.

När jag var på hemväg så åkte jag förbi detta julförberedda hus/trädgård.
Många ljus är det!

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar