tisdag 4 december 2012

Nu har jag också varit på Snoka, 3 dec 12

Nu har jag då äntligen varit på Snoka i Norge.
Här fanns grejer att shoppa, i massor ...

Det var så mycket att titta på. Jag blev alldeles "mätt" av att titta på allt så jag tror minsann shoppinglusten försvann.

Britt Bjurdamm körde dit mig och Karin Härngren Lagerwall. Tack för både skjuts och sällskap.

En stor stuga, full med grejer ...

Julgranar i flertal med vackra saker som ska locka till att köpa



Julgran för den som har trångt. Ser du vad som är annorlunda? Jag behövde tid för att se detta.
 Om du inte ser själv, granen är upp och ner.

Äppelkaka och glass samt kaffe ett måste.
Så gott!

Lite annat smått å gott!
Njutningar för ögat i massor.

 Vad tycker du?




 Prismor, änglar, droppar etc etc i massor

 En nöjd Karin pustar i skön fåtölj.
 ... och där sitter jag och njuter av atmosfären.
  Jag rekommenderar ett besök.

www.snoka.no

God Jul till oss alla!

/ Mona







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar