måndag 17 december 2012

Julpyssel nr 7

Jag har en känsla av att julkorten är utrotningshotade. Än försöker jag hålla traditionen vid liv.
En timme och 30 julkort är skrivna. Jag tänker även skicka lite "mellandagskort" till några dvs jag sprider ut skrivandet lite.
Å vad jag önskar att få julkort i brevlådan ute vid vägen. Men hittills har bara 2 landat i vår brevlåda. En minskning av stora mått, men än är inte julen här.

Det är ok med (jul-)hälsningar via facebook och sms också, men post i den gamla hederliga brevlådan är något speciellt.
Men jag fuskar också lite grann.

Men vill du skicka ett kort, behöver inte vara julkort, till mig så bor jag på:
Myravägen Skog 5, 
670 40 Åmotfors

Skriver du din adress så ska jag skicka ett kort till dig också, men det hinns inte med julkort.

God Jul 
önskar jag dig som är gäst här hos mig på bloggen.

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar