måndag 17 december 2012

Jullitteratur

Jullovet är räddat när det gäller lata dagar i sängen i litteraturens värld.
 
Ann-Sofie på biblioteket är en pärla. Se vad hon har hjälpt mig hitta idag. Dessutom så beställde hon hem böcker som jag hade på  min "önskelista". För när jag går till bokhandeln så får jag många tips på böcker och de tipsen tar jag med till allra bästa "biblioteksannsofie", så tar hon hem dem om de inte finns hos henne.

Tack för all hjälp Ann-Sofie!

Men hon är inte bara hjälpsam, hon är fantastiskt trevlig att prata med också. Alltid trevligt att titta in på biblioteket i Åmotfors. 

Jonas ska läsa 2 av böckerna i högen
och sonen ska läsa två. Jag ska läsa resten.
Vi ska också njuta av Mark Levengoods underbara röst och berättelser.
 
God Jul och Gott Nytt År 
 Ann-Sofie

Ses nästa år igen!

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar