söndag 6 april 2014

En dag som bjuder D-vitamin

En av de första underbara vårdagarna 2014

Våren är underbar


Jag har ställt i ordning en plats i solen, en plats att sitta och njuta av en fika. Så småningom när solen "står" högre på himlen så flyttas denna plats in i trädgården, men nu är där för mycket skugga. Det är så mysigt att ställa ordning ute när våren har börjat göra sig närvarande. Underbart!


 Denna fjäril försökte jag fånga på bild i någon timme och till slut lyckades jag. En busig rackare som satt så nära och stilla så länge inte kameran fanns i min hand.
Men till slut ...

Underbart med lite värme och solsken, kroppen riktigt skriker efter D-vitaminer. Jag vill bara vara ute i solskenet efter den långa mörka ruggiga vintern som inte bjöd mycket snö denna säsong.

Inte har det varit så många varma soliga dagar sen jag tog bilderna men de varma soliga dagarna kommer tillbaka. Då får vi njuta av "de första goa" vårdagarna igen. Lycka!

Önskar oss alla en underbar vår!

Mona

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar