fredag 18 april 2014

Långfredagen 2014 börjar

Ja, då är frukosten avklarad. Jag och sonen har ätit kokta ägg och rostade bröd. Jonas har åkt med vänner till Färjestads travbana för att prova lyckan.

Fikakorgen är packade med "Södermalmte" och frukt. Jag ska först avlägga ett besök på påskbasar i Köla. Ev finner jag där något ätbart att köpa och stoppa i fikakorgen, annat har jag ingen användning för eller ... :-)

Sedan följer jag en väg åt något håll i västra Värmland, kanske kör jag "hit och dit", kanske kör jag "dit och hit". En liten resplan för dagen har jag, men den kan ju ändras. Med på min resa har jag även min kamera. Så nu fortsätter alltså min Långfredag.

Kommer troligtvis, med största sannolikhet, att avlägga en rapport lite senare om hur min dag blev.

Glad Påsk till oss alla!

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar