fredag 4 april 2014

Fredag igen ... 140404

Nu är det då fredag igen!

Återigen fredag, fredag med jämna mellanrum, fredag = sista arbetsdagen på veckan, "ständigt dessa fredagar" ....

Fredag, en härlig dag!

Om jag nu tycker att t.ex fredagar dyker upp lite "för ofta", betyder det då att jag har så roligt dagarna innan så veckan går för fort eller betyder det att jag är överhopade med jobb så jag hinner inte med utan behöver fler veckodagar innan fredag eller finns det en annan betydelse? Kanske att ju äldre jag blir desto "fortare" går tiden. Inte vet jag, troligtvis en kombination. 

Men nu är det alltså fredag igen och jag gillar den dagen lika mycket som de andra.  Alldeles strax ska jag gå till jobbet och det tycker jag är trevligt.

Så, det är alltså bara att "pellra sig upp ur sängen" och börja den vakna delen av dagen .

Härlig fredag önskar jag oss alla!

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar