fredag 1 februari 2013

Offentlig ursäkt 2013

Tack du gode vän som gjort mig uppmärksam på att jag har sårat eller upprört människor med något som jag skrivet i min presentation av mig själv på min blogg. 
Det har aldrig varit min mening att såra någon och jag har full respekt för alla som jobbar inom både AME och arbetsförmedlingen och andra yrken också för den delen. Jag har full respekt för alla som är sysselsatta i någon arbetsmarknadsåtgärder. Förlåt till alla jag sårat eller upprört! Jag tycker däremot att svensk arbetsmarknadspolitik inte alltid är till belåtenhet och är överlycklig av att ha ett jobb jag gillar. Jag önskar att alla hade samma möjlighet att jobba med det de gillar, vilket långt ifrån alla har möjlighet att göra. 
Äsch, de som känner mig och vill förstå, tror jag förstår vad jag menar. Ju mer jag förklarar desto dummare blir det. Men jag ska ta bort formuleringen i min blogg. Jag vill inte bli offentligt utskälld men behöver jag en åthuting finns meddelandelådan ( facebook ) att skriva i eller så är det ok att maila mig.
Anledningen till den offentliga ursäkten är att jag inte vet hur många jag har sårat därför gör jag på detta vis.

Mona
 
PS        Det störande är nu borta från bloggen     DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar