måndag 18 februari 2013

Valfjället 14 februari


Alla hjärtans dag

Denna dag var alla Gärdesskolans elever och personal i Valfjället på friluftsdag.

Som vanligt så hade Valfjällets personal sett till att backarna var perfekta.
 
På med hyrd utrustning då jag inte fann mina egna skidor????
Var kan de vara? Har någon varit på Skog och knyckt dem?
 
Vid denna fina plats lämnade jag liftpinnen för att ge mig av nedför backen.

Njuter av utsikten innan jag ger mig av utför.
Mitt i bilden långt bort kan du se Eda kyrka.
 
Eda kyrka zoomad.
 
Sjön Hugn
 
En helt ok dag i Valfjället.
Borde faktiskt åka dit oftare.
 
Ja, just det. Skidorna hade jag ställt undan så ingen skulle ta dem. Jag hade ställt dom på ett ställe som de aldrig stått på förut.
 
Rekommenderar alla som gillar att åka skidor i nedförsbacke att åka till Valfjället då backarna är helt ok där.
 
/ Mona


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar