tisdag 1 juli 2014

Barken Viking Göteborg 9-10 juni


Vi ska sova gott på hotell Barken Viking som ligger väl förankrad vid Lilla Bommen. Ett alldeles förträffligt hotell där vi trivdes gott och gärna sover fler gånger.

 Foajé och reception.
Här står kaffe och te framdukat.
Varsågod!
 Mitt enkelrum 
Jättefräscht och trevligt

 Gossarnas dubbelrum
Här har fotografen slarvat till det med suddiga gossar, en halv underarm, obäddade sängar ... ;-)
Gossarna trivdes mycket gott, vad de sa till mig.
 Mer reception och foajé

Detaljer på båten









Vad jag såg från båten


 Stora stolta ståtliga kranar
 Operahuset
 Mitt i Göteborg
 Operahuset bakom båten


Vad vi upplevde bredvid båten


 Bredvid "läppstiftet" parkerade jag bilen och där trivdes den lika gott som vi gjorde på Barken Viking.

Rekommenderar resa till Göteborg och övernattning på Barken Viking.
/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar