tisdag 1 juli 2014

Vid Östersjön ungefär vid Färgelanda - på väg till Göteborg 9 juni


Jag fortsätter fira min 50-årsdag med att uppleva delar av Sverige dvs våra två största städer Stockholm och Göteborg.
Idag fyller jag 50 år och 1 dag.
Känner mig fortsatt pigg och kry, full av liv.
:-)
 
Jag har nu bytt ressällskap till Marcus och hans kamrat Melker och jag rattar Volvon mot Göteborg

Dags för matpaus.
 Firar vår lilla resa med smörgåstårta, jordgubbar, hallon mm
Så gott, för nu var vi hungriga.

 På Östersjön åker en båt med en ensam styrman/kapten.




Här finns även badmöjligheter, men idag var vattnet alldeles för kallt.
Brrr!
 

En mycket trivsam rastplats även om det blåste lite denna dag.

Mätta å goa fortsätter vår resa mot Göteborg.
Den kan du följa i  nästa inlägg.

/ Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar